• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج افتتاح شد

Byrotitr

سپتامبر 7, 2014

روتیتر:با حضور سید محمد طهایی استاندار البرز، مدیران کل استان و مجموعه مدیران مدیریت شهری، اعضای شورای شهر سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در محل باغ گلهای پارک شهید چمران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر،با حضور سید محمد طهایی استاندار البرز، اکبریان و کولیوند نمایندگان مردم کرج در مجلس، فرمانداران شهرستانهای استان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج، مدیرکل صدا و سیمای استان البرز و دیگر مدیران کل استان و مسئولان شهری سومین نمایشگاه گل و گیاه کلانشهر کرج در محل باغ گلهای پارک شهید چمران افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج ضمن خیرمقدم به تمامی مسئولان حاضر و تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) با ارائه گزارش عملکرد نمایشگاه گل در دو سال گذشته اظهار داشت: این نمایشگاه در سال گذشته مورد استقبال بی نظیر شهروندان قرار گرفت به نحوی که طی ۶ روز بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

 

عباس زارع از نمایشگاه گل و گیاه به عنوان یک رویداد اجتماعی خاص و بزرگ در استان البرز یاد کرد و افزود: پس از برپایی دومین نمایشگاه گل و گیاه و استقبال و اعلام رضایت شهروندان از آن، انگیزه سازمان پارکها برای استمرار برپایی این نمایشگاه دوچندان شد و با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار کرج بر آن شدیم تا در سال جاری با بهره مندی از جلوه های جدیدتر و شکوه بیشتر، همچنین ارائه آیتمهای متعددتری پذیرای شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال با مساحتی حدود ۸٫۵ هکتار بیش از ۱۸۰ غرفه با حضور تولیدکنندگان تخصصی از اقسی نقاط کشور در حوزه گلهای شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی، محوطه باز landscape دایر شده همچنین برنامه های جنبی فرهنگی ، آموزشی و ترویجی برای توسعه و بهبود فضای سبز شهری پیش بینی شده است.

این مسئول ضمن تقدیر از حمایت رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار کرج اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه کار جمعی مدیریت شهری بوده و سازمانهای وابسته به این نهاد به همراه بخش خصوصی مشارکت فعال داشتند که جا دارد از زحمات و تلاشهای شبانه روزی و همکاری سازمانهای زیباسازی، فرهنگی ورزشی و … شهرداریهای مناطق ۱۱ و ۲ و سایر مناطق، معاونت خدمات شهری، رئیس اتحادیه گل و گیاه استان، پاسگاه شهید چمران، اصحاب رسانه و خبر، کارگران پرتلاش سازمان که طی سه ماه گذشت به صورت شبانه روزی فعالیت کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

زارع گفت: در نمایشگاه امسال تلاش داریم ضمن آموزش مواردی در زمینه نحوه مراقبت و توسعه فضای سبز و فراهم آوری فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانایی شرکتهای تخصصی فعال در این حوزه، لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای مردم فراهم کنیم که باعث تعلق خاطر شهروندان و غرور شهرنشینی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *