• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تجمع اعتراض آمیز و صنفی دانشجویان پردیس منابع طبیعی و کشاورزی دانشگاه تهران(کرج)

Byrotitr

آوریل 23, 2014

روتیتر:تعدادی از دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج در اعتراض به آتش سوزی در خوابگاه دخترانه این دانشگاه شامگاه گذشته در مقابل درب غربی این دانشگاه تجمعی آرام و صنفی را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، این تجمع به دنبال آن صورت گرفت که ظهر دیروز سه شنبه خوابگاه دخترانه این دانشگاه به دلیلی اتصالی سیم کشی های برق دچار آتش سوزی شد و تقریبا دو طبقه از این خوابگاه طعمه حریق شد .

پس از آن تعدادی از دانشجویان در اعتراض به آنچه سهل انگاری مسوولان دانشگاه در ترمیم تاسیسات و رفع نقایص آنها به منظور جلوگیری از بروز این حادثه ها نامیدند اقدام به تجمع اعتراض آمیز در شامگاه روز گذشته در مقابل درب غربی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در خیابان دانشکده کرج نمودند .

بر اساس این گزارش یکی از دانشجویان این پردیس به خبرنگار ما گفت : تاسیسات اکثر ساختمان های قدیمی این دانشگاه فرسوده شده و این امر موجب بروز حوادث دلخراشی سی چند سال گشذته در این دانشگاه شده است که از آن جمله می توان به مرگ یک دانشجو در حیات پردیس دانشکده کشاورزی در سال گذشته بر اصر برق گرفتگی اشاره کرد .

وی ادامه داد : امسال نیز آتش سوزی خوابگاه دخترانه از دیگر وقایع تاسف بار و فاجعه آمیز از این دست به شمار می رود که می توانست این حادثه ابعاد فاجعه آمیز کشوری به بار آورد اما خوشبختانه با هوشیاری دانشجویان و اقدامات آتش نشانی این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و کنترل شد .

وی ادامه داد:بر این اساس است که ما با این تجمع صنفی در صدد هستیم تا مسوولان دانشگاه جهت ترمیم و بهبود خدمات رسانی در این پردیس مهم کشور اقدامات عاجل و زیر بنایی و موثری انجام دهند.

لازم به ذکر است که این تجمع در کمال آرامش و تنها با هدف اعتراض به عدم رسیدگی مسوولان دانشگاه  به این دست از موارد شامگاه گذشته آغاز شد و پس از یک ساعت به پایان رسید .

هنوز مسوولان دانشگاه در این زمینه هیچ اظهار نظری نداشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *