• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

استاندار : واحدهای تولیدی و صنعتی البرز به نیروی کار نیاز دارند

Byrotit

نوامبر 23, 2022

استاندار البرز گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی فراوانی در استان در حوزه های مختلف نیاز به نیروی کار دارند و متقاضیان اشتغال با مهارت آموزی به راحتی می توانند به موقعیت شغلی مناسبی دست یابند.

به گزارش روتیتر: مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در دیدار چهره به چهره با شماری از مردم استان البرز افزود: موضوع اشتغال در دیدارهای مردمی بسیار مطرح می شود ولی باید فرهنگسازی و تغییر رویکرد از سوی مردم داشته باشیم، بطوریکه تمرکز افراد در اشتغال دولتی به سمت مراکز قدرتمند تولیدی مستقر در استان برود.

عبداللهی گفت: افراد نیازمند و آسیب دیده نیز به بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی می شوند و تاکنون همراهی بسیار خوبی را از سوی این نهادها شاهد بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید گوش شنوای دغدغه های مردم باشند، گفت: دیدارهای مردمی بسترساز اشراف مدیران به مشکلات جامعه می شود.
استاندار البرز افزود: بسیاری از مسائل با راهنمایی درست به مرجع مربوطه قابل حل است ولی برخی افراد از روند امور آگاه نیستند و دچار سردرگمی می شوند.
وی ادامه داد: ادارات و سازمان های استان باید با اطلاع رسانی از طریق بنر، بروشور و یا درگاه های اینترنتی، مردم را از چگونگی عملکرد و حوزه وظایف خود آگاه کنند.

استاندار : واحدهای تولیدی و صنعتی البرز نیازمند نیروی کار هستند

عبداللهی گفت: ممکن است برخی امور از طریق مجاری قانونی امکان حل و فصل نداشته باشند بنابراین مدیران و بدنه کارشناسی دستگاه ها باید با شکیبایی نسبت به اقناع مراجعان اقدام کنند.
وی افزود: در بخش کلان با اهتمام شبانه روزی درصدد ارتقا سرانه ها و زیرساخت های استان در حوزه های مختلف هستیم چراکه باور دارم بسیاری از موضوعات و مطالبات مردمی از این طریق حل خواهد شد.

عبداللهی افزود: امروز با ۴۰ تن از مردم استان دیدار داشتیم و دستور لازم برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر شد؛ این سلسله دیدارها هر هفته در فرمانداری ها، ادارات کل و شهرداری ها برگزار می شود.

ملاقات های مردمی استاندار البرز روز سه شنبه هر هفته برگزار می شود .

استان البرز با سه میلیون نفر جمعیت و هفت شهرستان در حدود سه هزار و پانصد واحد تولیدی و صنعتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *