• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اظهارات فرد پاپوش ساز سکه گذار؛طرح استیضاح شهردار فرزند شهید کرج به دست اعضای فرزند شهید شورا / تفرقه ای تاریخ برای پایان گفتمان انقلابی در مدیریت شهری

Byrotit

آوریل 23, 2022

پشت پرده های طرح استیضاح شهردار فساد ستیز کرج/استیضاح مصطفی سعیدی تنها راه بازگشت به مدیریت شهری است.
برکناری شهردار فرزند شهید به دست اعضای فرزند شهید شورا پایان زودهنگام شورای انقلابی و شکست همیشگی گفتمان انقلابی در عرصه اجرایی کرج و استان است/
به گزارش روتیتر ، یک منبع آگاه گفت: “فرد پاپوش ساز و معزول” که دارای تخلفات بسیاری می باشد و از زمان طرح استیضاح مصطفی سعیدی ،شهردار پاکدست کرج همواره به عنوان “یکی از طراحان و سناریو نویسان این طرح”، مطرح است، در آخرین جلسات فتنه انگیز خود تاکید کرده که تنها راه بازگشت به عرصه مدیریت شهری و شهرداری کرج و موفقیت در انتخابات مجلس و شورای آینده ، استیضاح مصطفی سعیدی سیرایی و ایجاد زمینه لازم برای برکناری هرچه زودتر وی است.
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: فرد پاپوش ساز و سکه گذار در این نشست خصوصی که به همراه* ایل دلار و زر * در کافه ای در عظیمیه مدام بر این نکته تاکید داشت که : برکناری مصطفی سعیدی سیرایی فرزند شهید به دست و با آرای اعضای فرزند شهید شورا بزرگترین ضربه تاریخی به گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه اجرایی و تصمیم سازی کرج و البرز را وارد میکند به نحوی که این گفتمان هرگز دیگر نمیتواند در این عرصه ها موفق و حتی حاضر شود.
این فرد پاپوش ساز و معزول خطاب به ایل زر و آقای دلار و کولبر پشت پرده ادامه میدهد: بر همین اساس با همراهی چند تن از فعالان تلگرامی و اینستاگرامی به ظاهر خبرنگار که در تخریب اعضای شورای شهر و شهردار کرج دارای سابقه طولانی می باشند اقدام به حمایت شبانه روزی از طرح استیضاح مصطفی سعیدی و سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه بیشتر بین اعضای انقلابی شورای کرج میکنیم .
به گفته این منبع مطلع و آگاه ، فرد پاپوش ساز در این دیدار خصوصی تاکید میکند: ضربه ای که استیضاح و حتی طرح استیضاح شهردار فرزند شهید توسط اعضای فرزند شهید و انقلابی کرج ،به گفتمان انقلابی وارد میکند چنان عمیق و کاری است که ما خیالمان از انتخابات ها و شهرداران آینده راحت میشود و میتوانیم به این عرصه ها بازگردیم.
وی تاکید میکند : فساد ستیزی مصطفی سعیدی راه را برای هر گونه ورود و اقدامات اقتصادی و رانت زایی و فساد آلود ما میبنددو ما چاره ای نداریم که بر روی موج طرح استیضاح شهردار کرج سوار شویم .
وی ادامه میدهد :بیشترین تلاشمان را برای تحقق استیضاح شهردار کرج و یا تخریب مصطفی سعیدی انجام میدیم تا بتوانیم تفرقه و اختلاف را بین شورا و شهردار کرج و نیروهای انقلابی در بالا سطح نگه داریم.
وی در این نشست خصوصی که در کافه ای در عظیمیه کرج برگزار شده بود مجددا تاکید میکند:موضوع ماشین سواری پسر چپردار که هزینه بسیار زیادی جهت انعکاس آن در سطح کشور کردیم توانست ما را به خواسته اصلی خودمان برساند . چرا که این موضوع گرچه ضربه سنگینی به این گفتمان زد اما با برملا شدن ساختگی بودن قضیه پاپوش ساختن و سکه گذاردن و حتی آشکار شدن پشت پرده کلیپ های جنجالی ، استیضاح آخرین حربه و ابزار ما برای شکست شورا و شهردار انقلابی است.
چرا که هرچند ما به عنوان حامیان اصلی استیضاح به خوبی میدانیم که این استیضاح رای نمیاورد اما همین طرح استیضاح شهردار فرزند شهید توسط شورای انقلابی و اعضای فرزند شهید شورای شهر چنان شکاف عمیق و درگیری های سیاسی و اجتماعی را بین اعضای انقلابی و شهردار انقلابی و ختی ایتلاف ها و گفتمان انقلابی ایجاد میکند که ما به راحتی میتوانیم از این فضای غبار آلود سال ها منافع خودمان را تامین کنیم.
وی خاطرنشان میکند : به همین دلیل ما باید تمام تلاشمان را برای انعکاس وجود تفرقه و چند دستگی در شورای انقلابی و عدم ایجاد اتحاد بین شورا و شهردار ، انجام دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *