• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

وعده مدیران شهری به شهروندان کرجی تاچند روز آینده محقق می شود

Byrotitr

سپتامبر 10, 2014

روتیتر:مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از افتتاح پروژه غیر همسطح شهدای دانش آموز در آینده ای نزدیک در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،عباس سعیدی کیا  با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان منطقه ۹ شهرداری کرج در خصوص اجرای پروژه  مرکزی تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز از افتتاح زود هنگام پروژه خبر داد و گفت: باتلاش و پیگیری های مداوم شهردار کلانشهر کرج و اعضای شورای اسلامی شهرکرج پروژه مذکور درآینده نزدیک به بهره برداری می رسد .


این مسئول افزود: روند تکمیل این پروژه که مدتی بدلیل تعارض های مختلف از  جمله عدم توجه  پیمانکار قبلی نسبت به تعهدات خود متوقف شده بود  با روی کار آمدن شورای چهارم  و حمایت  همه جانبه اعضای شواری اسلامی شهر و  باعزم  شهردارکرج و  تیم اجرایی کمالی زاده معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، پیمانکار مربوطه و سایر مسؤلین آغاز بکار کرده است و باسرعت قابل ملاحظه این عملیات عمرانی به اتمام خود نزدیک است.

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج موفق شدند ۸ ماه زودتر از عقد قرارداد جدید و مقرر، پروژه تقاطع غیرهمسطح دانش آموز را به مرحله افتتاح برسانند که این حرکت شایسته تقدیر است.

سعیدی کیا عنوان کرد: صبوری شهروندان و پذیرش تبعات ناشی از اجرای طرح های عمرانی  حاکی از مشارکت مردم با مسئولین شهری در رسیدن به شهری آباد و پویاست.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در توضیح ماهیت اجرای پروژه مذکور و مشابه در منطقه عنوان کرد: شهرداری کرج با هدف ارتقاء سطح کیفی منطقه  ۹که نقطه مرکزی شهر می باشد و همچنین فراهم آوردن شرایط آسان دسترسی شهروندان و کم کردن بار ترافیک (شمال به جنوب) و (شرق به غرب) و بالعکس دست به چنین اقدامات مهمی زده است که اینگونه پروژه های بزرگ قطعا معارض و مشکلاتی را در بردارد.

این مسئول با اشاره به خروجی های مثبت اجرای این طرح عظیم عنوان کرد: احداث این مجموعه چند منظوره که بانظارت شهرداری کرج توسط پیمانکار بخش خصوصی انجام می شود، به عنوان نقطه استراتژیکی منطقه شناخته می شود.

سعیدی کیا بروز مشکلات و تبعات ناشی از اجرای طرح های عمرانی در سطح شهر اعم ازپروژه های غیرهمسطح، ساخت و سازهای شهری، اجرای طرح های ترافیکی را امری اجتناب ناپذیر دانست و گفت: بروز این مشکلات به نوعی عوارض توسعه و عمران شهری قلمداد می شود که به تبع آن شهر و شهروندان ناخواسته متحمل برخی مشکلات می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *