• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جشنواره مطبوعات عرصه معرفی توانمندی حوزه رسانه در البرز است

Byrotitr

جولای 14, 2014

روتیتر:موسی حسینی کاشانی  با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره مطبوعات و رسانه استان البرز نقطه آغازین برنامه های این اداره کل در حوزه رسانه و مطبوعات است.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره اساسی ترین شیوه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت اطلاع رسانی استان است که نتایج آن به برنامه ریزی دقیق تر ما برای اهالی رسانه کمک شایانی خواهد کرد.
حسینی کاشانی در ادامه گفت: این جشنواره با ایجاد یک فضای رقابتی علمی وسالم میان اهالی رسانه موجب خواهد شد تا روزنامه نگاران و خبرنگاران استان خود را در بوته آزمایش قرار دهند و شناخت دقیق تری از توانایی های خود به دست آورند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد البرز با تاکید بر اهمیت حضور حد اکثری اهالی رسانه در این جشنواره یادآور شد: بدون شک حضور حداکثری اهالی رسانه  و مطبوعات در این رویداد بزرگ فرهنگی تاثیری به سزایی در ارتقای کیفی سطح برگزاری این جشنواره دارد.
وی تاکید کرد: این جشنواره ملاکی برای شناسایی برترین ها ی حوزه های مختلف رسانه و مطبوعات است و تاثیر به سزایی سنجش توانایی فعالان این حوزه دارد.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: علاوه بر موارد مذکور این جشنواره ملاک تقدیر از خبرنگاران در روز خبرنگار نیز می باشد به طوری که  دراین روز تنها از خبرنگارانی تقدیر می شود که در این جشنواره شرکت کرده اند.
حسینی کاشانی در پایان گفت: این جشنواره متعلق به روزنامه نگاران و خبرنگاران استان است و خود آنان باید مارا در برگزاری هرچه بهتر آن یاری کنند.
گفتنی است؛ در این جشنواره محمد طاهری به عنوان قائم مقام جشنواره، حسین جعفری به عنوان مدیراجرایی، محمدغلام ابوالفضل مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، منا فرشچی مسئول دبیرخانه جشنواره و کمیته برنامه های جنبی و علیرضا عسگری نیز به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی معرفی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *