• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۹:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دیدار جمعی از معتمدین منطقه ۱ و سایر مناطق با استاندار جدید البرز

Byrotitr

جولای 14, 2014

روتیتر:”نخستین نشست مجمع معتمدین کرج” با حضور سید حمیدطهایی استاندار البرز و با حضور جمعیت قابل توجهی از معتمدین،خانواده های معظم شهدا،اصناف،اساتید دانشگاهیان، بازاریان، فرهنگیان، پیشکسوتان رسانه ودر سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،در این دیدار نمایندگان هر صنف به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

استاندار البرزگفت : همراهی معتمدین با برنامه های استانی موجب دلگرمی بیشتر مسئولان به عنوان خدمتگزاران می شود.

طهایی گفت: تلاش دولت به پشتوانه اعتمادی که مردم در سال گذشته داشتند منتهی به حماسه سیاسی در کشور شد و مردم با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری آفریدند که امروز آثار آن با حضورر ئیس جمهور کشورمان در مجامع بین المللی و شناخته شدن ایران به عنوان کشوری که خواهان حقوق مسلم خود بوده مبرهن و گویا است.

وی با اشاره به مباحث طرح شده در این دیدار گفت: مباحث مختلفی از مسائل اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و … در این دیدار مطرح شد و انتظار می رود همه کسانی که احساس مسئولیت کرده و در پای صندوق های رای حاضر شدند امروز یاری رسان دولت باشند.

طهایی با اشاره به محورهایی از سخنان رئیس‌جمهور در آخرین جلسه مشترک هیات دولت با استانداران گفت: دولت در تلاش برای خروج از رکود اقتصادی است و رسیدن به ۱۴٫۵ درصد تورم از ۴۴٫۵ درصد طی ۹ ماه اخیر حاکی از آن است که دولت عزمی جدی برای ایجاد توازن بین رکود و تورم در کشور دارد؛ بنابراین علاوه بر دولتمردان مردم نیز باید در رسیدن به رشد اقتصادی و امید در جامعه یاریگر باشند.

شایان ذکر است؛ شورای معتمدین با تشکیل کارگروه‌های مختلف به بررسی چالش‌ها و مشکلات کرج پرداخته و پس از جمع‌بندی از مسائل و مشکلات در نشست با مسئولین و دستگاه های ذی‌ربط مسائل را جهت رفع در میان می گذارند.

تداوم این جلسات و پیگیری مشکلات طرح شده از محورهای این دیدار به شمار می رفت.

مجمع معتمدان کرج ۵۰۰ نفر عضو دارد و در آن مهمترین اولویت های شهرستان کرج مورد بررسی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *