• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اتمام حجت با برخی از اعضای شورای چهارم ؛ دکتر کازرونی :مدیریت آقازاده مثال زدنی و ستودنی است، فرمانده سپاه البرز :مدیریت “آقازاده” بی نظیر است

Byrotitr

آگوست 30, 2013

شبکه خبری روتیتر ، سید محمد میرحبیبی :به دنبال تلاش برخی از سهم خواهان  درشورای شهر کرج که تعداد آنها از انگشتان یک دست هم کمتر است و تلاش برای نادیده گرفتن عملکرد آقازاده شهردار مردمی کرج که طی ۴ سال علاوه بر عملکرد دور از انتظار و قابل تقدیر ، رکورد های بیشماری را به نام خود ثبت کرد ، بررسی بخشی از بازتاب های مسوولان سرشناس و موجه استانی که قابل اتکاء جامع و کامل است می تواند بیش از پیش ماهیت و پشت پرده تلاش این افراد را برای برکناری آقازاده و جایگزینی فردی متخلف ، خود محور ، تمامیت خواه و عنصری پرونده ساز و رنگارنگ از نظر سیاسی را به مردم نشان دهد .

عملکرد آقازاده در بسیاری از حوزه ها توانست علاوه بر رضایت مردم تقدیر و تمجید جدی و بدور از تعارفات سیاسی را به همراه داشته باشد

عملکرد آقازاده به حدی رضایت بخش و کم نظیر است که حتی اظهار تقدیر بسیاری از مسوولان غیر اجرایی را نیز برانگیخت تا همگان به تحسین او و مدیریت قوی اش بپردازند .

شاید کمتر از ۶ ماه از تقدیر و تشکر این مسوولان صاحب نظر و قابل اعتماد و اتکاء گذشته باشد که برخی از اعضای شورای  چهارم کرج در تلاش هستند تا به هر قیمت ممکن در تقابل با مردم و مسوولان و دلسوزان استان البرز زمینه تخریب شهردار قوی و مردمی کرج را فراهم آورند .

بر همین اساس بازخوانی تحسین ها و تقدیر های مسوولان استانی ، کشوری و شهرستانی بیش از آنکه نشان دهنده توان منحصر به فرد آقازاده باشد بیانگر ماهیت غیر اخلاقی ف غیر مردمی ، سهم خواهانه و وابستگی این افراد به لابی های زور  و ثروت است که می بایست مورد توجه و مردم و حتی مبنای برخورد مسوولان نظارتی و بازرسی باشد که می بایست قبل از وقوع خیانتی بزرگ به شهر کرج از تحقق این رویداد جلوگیری کنند.

از این رو در این پرونده ویژه به بازخوانی عملکرد آقازاده در آیینه مسوولان کشوری و استانی می پردازیم تا مردم بهتر بدانند که اعضای شورای چهارم قصد دارند بع برکناری چه مدیری با چه عملکردی بپردازند و با  اعضای شورای شهر چهارم  کرج نیز  اتمام حجت شود تا بدانند که دانسته یا ندانسته قدم به جاده تضعیف چه مدیری می خواهند بگذارند.

در بین اظهار نظر ها  بی تردید دفاع  قاطع فرمانده سپاه استان از عملکرد آقازاده در پاییز سال گذشته و همچنین دفاع قاطع و تمجید مثال زدنی نماینده ولی فقیه در کرج و امام جمعه دانشمند که عضو مجلس خبرگان رهبری نیز است بسیار حایز اهمیت است . چه هر دو نمایندگی بخش اعظمی از نیروهای تاثیر گذار ، مذهبی ، اعتقادی ، ولایی  و فهیم جامعه را راهبری و بر عهده دارند و از همین رو می توان  این اظهارات را در کنار رضایت کم نظیر مردم از عملکرد آقازده مبنای بررسی عملکرد این مدیر سخت کوش و موفق قرار داد . و باید دید که آیا برخی از اعضای شورای چهارم  شهر کرج که می بایست نماد عملی وامرهم شورا بینهم باشند باز برای تقابل با مردم ومسوولان مردمی و ارزشی و ولایی استان تلاش می کنند یا نه؟

این بیانات صریح و تحسین های روشن از عملکرد آقازاده که کمتر به چشم می خورد به خوبی نشان می دهد که مسوولان ومردم با اعضای شورای شهر به سادگی اتمام حجت کرده اند و نظرات خود را در باره شهردار کرج بیان داشته اند . حال باید دید که آیا شورای شهر کرج به جنگ مردم و دلسوزان استان می رود یا خود را نماینده ؟آنهامی داند و به نظر و رای آنها عمل می کند.

کازرونی امام جمعه کرج : مدیریت آقازاده مثال زدنی  و ستودنی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرج در آیینی در بهمن ماه سال ۱۳۹۱اقدامات مطلوب شهرداری کرج را قابل تقدیر عنوان کرد. وی گفت: این مهم با حمایتهای رئیس و اعضای شورای شهر میسر شد که باید این حمایتها مستمر باشد.

دکتر محسن کازرونی، عضو مجلس خبرگان رهبری  اظهار داشت: شهردار کلانشهر کرج طی چند سال اخیر اقدامات بسیار مطلوبی را در حوزه شهری انجام داده که قابل تقدیر است.

وی افزود: موفقیت در اجرای امور شهری جز با همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر کرج میسر نمی شد که باید این هماهنگی ها نیز مستمر و افزایش یابد.

این مسئول عنوان کرد: در واقع همت آقازاده در سایه حمایتهای شورا برای عمران و آبادانی شهر ستودنی و مثال زدنی است.کازرونی در ادامه بیان کرد: با احداث دریاچه مصنوعی در حاشیه رودخانه کرج، سیمای این کلانشهر بسیار دگرگون خواهد شد.

فرمانده سپاه استان البرز: مدیریت آقازاده مثال زدنی است

فرمانده سپاه استان البرز نیز در پاییز سال  گذشته از همکاری بی وقفه شهرداری در برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان این استان تقدیر کرد.

سردار بهرام حسینی مطلق با قدردانی از نقش پررنگ شهرداری کرج در برگزاری با شکوه رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان البرز این امر را حاکی از نگرش و رویکرد ویژه مدیریت شهری در این زمینه دانست.
وی با بیان اینکه به طور قطع حمایت های معنوی شورا و شهرداری کرج بسترساز برگزاری موفق و با هیبت این رزمایش شد، افزود: در برهه کنونی مدیران و مسئولان ولایی در راس امور شهری قرار گرفته و حمایت مجموعه مدیریت شهری کرج همواره مایه دلگرمی و موفقیت شهر در عرصه های مختلف بوده است.
حسینی مطلق ادامه داد: خانواده بزرگ شهرداری کرج همواره در تمام مناسبت های ملی و مذهبی پرچمدار امور بوده و با فضاسازی مناسب در تقویت اهداف ملی موفق عمل کرده است.

این مسئول با تاکید بر مدیریت مثال زدنی “آقازاده” شهردار این کلانشهر بر لزوم تعامل و حمایت شورای شهر به عنوان چکیده و عصاره مردم در راس سیاست گذاریهای مدیریتی شهر کرج، بیان کرد: بی شک آقازاده با مدیریت بی نظیرخود از آزمون اعتماد شوراییان با سربلندی بیرون آمده و با مدیریت مثال زدنی در راستای این مهم گام برداشته است.

وی تاکید کرد: به طور قطع این تعامل مثبت و سازنده می تواند در آینده نیز بسترساز اقدامات مهم و عظیم در این کلانشهر شود و در این زمینه ضروری است شورای شهر همچون همیشه از وی حمایت و دست در دست یکدیگر برای توسعه کلان شهر بکوشند.

شایان ذکر است شهرداری کرج به همت حوزه معاونت خدمات شهری با بکارگیری ۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین همچنین پنج دستگاه ماشین آتش نشانی و ۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای پشتیبانی از این رزمایش ساماندهی شد.

فضاسازی مناسب شهر در ایام دفاع مقدس از دیگر برنامه های شهرداری کرج در راستای گرامیداشت این ایام بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *