• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تشکر از دولت برای عزل استاندار البرز/تذکر به وزرای اقتصاد،راه و نیرو و توصیه به استاندار جدید البرز برای مشورت با نخبگان و نمایندگان

Byrotitr

ژوئن 15, 2014

روتیتر:عزیز اکبریان در نطق آتشین و میان دستور خود  علاوه بر محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه گروهک تکفیری و تروریستی داعش و اعلام همدردی با مردم عراق تاکید کرد:صهیونیسم جهانی برای مبارزه با دل‌های پاک مسلمانان اقدام به راه‌اندازی گروههای تروریستی در جهان اسلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،نماینده‌ی مردم کرج در مجلس با اشاره به حمله گروه تکفیری داعش به عراق عنوان کرد: صهیونیسم جهانی برای مبارزه با دل‌های پاک مسلمانان متاسفانه با حمایت های هم پیمانانش در تلاش اس با استفاده از نقاب هایی که بر چره برخی گرئهک های تروریستی می زند ،اقدام به راه‌اندازی گروههای تروریستی در جهان اسلام کرده است.

عزیز اکبریان در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه این گروههای تکفیری کشورهای مختلف مسلمان را آماج حملات نامشروع خود قرار داده‌اند . کشتار مردم افغانستان و پاکستان و کشتار مردم سوریه و لبنان و عراق به وسیله‌ی گروه تکفیری داعش که بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند با حمایت آمریکا و حامیان منطقه‌ای آنها از جمله اقدامات صهیونیسم جهانی است.

او ادامه داد: مردم مسلمان عراق قربانی حرکت‌های افراطی و استقلال‌طلبی هستند و این جنایت‌کاران از کشتار مردم واهمه‌ای ندارند. آنها بدانند که زمان بیداری ملت‌های مسلمان فرا رسیده و آینده‌ی تیره و تار پیش رو دارند.

اکبریان با ابراز امیدواری از این که مردم سوریه و لبنان درس فراموش نشدنی به تروریست‌ها خواهند داد، گفت: چشمان خواب آلود سازمان‌ حقوق بشر جهانی بیدار شود و جنایتکاران را محکوم کند وگرنه به عنوان یک سازمان ضد حقوق بشری در ذهن آزادی خواهان برای همیشه باقی خواهد ماند.

این نماینده مجلس درباره‌ی مذاکرات هسته‌ای نیز عنوان کرد: تیم مذاکره کننده با قدرت و صلابت در جهت دفاع از منافع ملی و مقابله با زیاده خواهی‌های نظام سلطه گر ایستادگی کند. مذاکرات فقط در مساله‌ی هسته‌ای است و لاغیر.

او اضافه کرد: در غنی سازی زیر ۵ درصد هیچ محدودیتی را نخواهیم پذیرفت و از حقوق حقه مردم کوتاه نخواهیم آمد و غنی سازی در حد نیاز کشور را حق مسلم خود می‌دانیم.

نماینده‌ی مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور و معاون پارلمانی برای عزل استاندار البرز و تمیش  تشکر کرد و گفت: این اقدام ثابت کرد دولت با هیچ مقام مسئول تعارفی ندارد و اگر حرکت غیر قانونی انجام شود با فرد متخلف برخورد خواهد کرد . و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس در برابر هر قانون شکنی می ایستیم چراکه فصل الخطاب منافع نظام و قانون است

اکبریان در ادامه با اشاره به انتصاب استاندار جدید البرز تصریح کرد: به آقای طهایی استاندار جدید البرز نیز توصیه  می کنم د با نمایندگان و نخبگان  و دلسوزان البرز مشورت کند و با آنها  تعامل باشد.

وی از اقدامات وزیر بهداشت در جهت ترویج بیمه سلامت و تقویت دانشکده‌ی علوم پزشکی البرز تشکر کرد و به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی در خصوص راه اندازی بی حساب و کتاب بانکها و موسسات مالی و اعتباری تذکر داد و گفت: امروز در خیابانهای کلان شهرها تعداد موسسات مالی و خصوصی از سوپرمارکت‌ها بیشتر است. این موسسات به جز این که به جیبشان سود بزنند و تولید کننده را بیچاره کنند کار دیگری انجام نمی‌دهند.

اکبریان همچنین درخواست اجرا شدن مصوبه دولت در خصوص وام ازدواج را مطرح کرد وافزود: جوانان برای چند میلیون وام سرگردانند.

نماینده مردم کرج در ادامه نطق خود برای مشکل آب آشامیدنی البرز به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: وزارت نیرو تدبیر درستی برای توزیع آب در کشور ندارد. جاده چالوس که یکی از ۱۲ جاده بزرگ و تفریحی زیبای جهان است دراثر اقدامات وزارت نیرو گردشگرانش را از دست داده و نتیجه‌ی آن شده خروج یک میلیون گردشگر به خارج از کشور.

این نماینده مجلس به وزیر راه نیز برای اتمام بزرگراه تهران شمال، اتوبان همت و مسکن مهر تذکر داد.

2 thoughts on “تشکر از دولت برای عزل استاندار البرز/تذکر به وزرای اقتصاد،راه و نیرو و توصیه به استاندار جدید البرز برای مشورت با نخبگان و نمایندگان”
  1. با سلام جناب اقای اکبریان متاسفانه علیرغم گذشت بیش از دو هفته از حضور سبز آقای طهائی در استان البرز وتقدیر وتشکر از رئیس جمهور محترم جناب آقای قدس محلاتی ودکتر حسن صالحی در ارائه گزارش صحیح از تخلفات استاندار سابق وتیمش خواهشمند است زودتر تکلیف الباقی تیم به شرح ذیل که متاسفانه در حیف ومیل بیت المال زحمت زیادی کشیده اند نیز تدبیر گردد.شاهپور رستم زاده-امر حسین علیرضائی-بهزاد جعفری-دکتر پیمان-مجتبی شجاعی باغینی

  2. سلام آقای میر حبیبی با تشکر از خبر هاتون که کمر مفاسد قبلی را شکست وروح امید وتدبیر را مجددا در البرز زنده کرد.لطفا در خصوص کارتهای هدیه ومبالغی از کمیسیون ماده صد که به تیم قبلی استانداری سپرده شده بود والان موجود نیست وهمچنین مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان که دوست عزیزمون ش.ر جهت متکدیان محترم کرج هزینه کردند نیز بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *