• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کرج با تعویض مبلمان شهری خانه تکانی می کند

Byrotitr

مارس 7, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای طرح های نوروزی این سازمان خبرداد و گفت: در این راستا مبلمان شهری در برخی مناطق تعویض و بهسازی می شود.

به گزارش روتیتر:، رضا فیض با اشاره به تدوین برنامه های این سازمان برای ایام نوروز، گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان، استفاده از تابلو های سریالی در این ایام جهت تبریک نوروز، نام گذاری سال، دعای سال تحویل و… است.
وی گفت: طراحی، چاپ و نصب بنر خوش آمدگویی در نقاط مختلف شهر به ویژه مبادی ورودی و خروجی شهر نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته با هدف مهیا کردن شهر برای استقبال از بهار است.
فیض، ادامه داد: علاوه بر این آذین بندی و نورپردازی سطح شهر به صورت ویژه و کاملا ملموس در برنامه این سازمان قرار دارد.

نصب ۱۰ عدد سردیس مشاهیر و تندیس شهداء
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از نصب ۱۰ عدد سردیس مشاهیر و تندیس شهداء خبرداد و گفت: این تعداد سردیس و تندیس در حاشیه شرقی بلوار جمهوری روبروی پارک تنیس نصب می شود.
فیض یادآور شد: علاوه بر این نصب المان جانباز در جوار پل جانبازان مقابل بنیاد شهید در دستور کار سازمان قرار گرفت.
وی عنوان کرد: نصب ۹ المان شهری در سطح منطقه ۹  که بر اساس فراخوان سازمان تهیه و آماده شده است از دیگر اقداماتی است که با محوریت سازمان زیباسازی انجام می شود.
فیض گفت: طراحی و اجرای سفره های هفت سین نوروزی در سطح مناطق ۱۲ گانه و ورودی های شهر از مهمترین اقدامات این سازمان برای ایام نوروز است.
وی افزود:  تعمیر، بازسازی و تعویض مبلمان شهری فرسوده و همسان سازی آنها، تعویض پرچم های بادبانی سطح شهر، ترمیم و بازسازی شبکه روشنایی معابر اصلی، بوستان ها، ورودی های شهر و زیرگذرها نیز در راستای برنامه های استقبال از بهار انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *