• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

یگانی :نظارت بر کیفیت و قیمت کالاها/واسطه گری معضل بنیادی در نظام توزیع و عرضه

Byrotitr

فوریه 1, 2014

روتیتر:آرش یگانی با اشاره به اینکه عرضه میوه و تره بار با کیفیت و کمیت مناسب به شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است، تحقق این مهم به صورت استاندارد را ضروری اعلام کرد.

به گزارش روتیتر ،این مسئول با بیان اینکه برخی افراد سودجو بین تولید کننده و مصرف کننده واسطه می شوند و محصولات مورد نیاز مردم را با قیمتی بالاتر در اختیار شهروندان قرار می دهند، بر جلوگیری از این امر تاکید کرد.
وی فساد پذیری و ضایع شدن محصولات را از دیگر معضلات بنیادی در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج ذکر و عنوان کرد: این امر یکی از چالش های جدی است که بازارهای تحت پوشش با آن مواجه هستند.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تسهیل در رفاه حال شهروندان را مهم ارزیابی کرد و افزود: این سازمان با هدف نظارت بر کیفیت و قیمت سعی بر کسب رضایت شهروندان دارد.
یگانی صرفه جویی در وقت، رعایت بهداشت، حذف واسطه ها و خدمت رسانی به شهروندان را از دیگر اهداف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج اعلام کرد و گفت: این سازمان از سال ۱۳۸۱ با اجرای طرحی نوین اقدام به احداث بازارهای روز میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر در راستای افزایش خدمات رسانی کرده است.

این مسئول اجرای طرح های نوین را با همکاری تمام مسئولان از جمله اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرج، اعضای شورای سازمان و هیئت مدیره عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *