• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز خبر داد: راه اندازی سامانه یکپارچه الکترونیکی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

Byrotitr

ژانویه 7, 2014

روتیتر:رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز از راه اندازی سامانه یکپارچه الکترونیکی سازمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روتیتر،مهدی حاجی قاسمی در حاشیه برگزاری همایش ملی شناسنامه فنی و ملکی ساختمان، ضمن اعلام حمایت از برگزاری این همایش بر آمادگی سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز بر اجرای دقیق آن تاکید کرد.

وی ایجاد رفاه و آسایش و تضمین حقوق مصرف کنندگان را از مهم ترین دستاوردهای اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: اجرای دقیق این طرح که فواید آن همه بخش های کشور را در بر خواهد گرفت مستلزم همکاری نزدیک شهرداری ها و مسئولین استان هاست.

ضرورت صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان

این مسئول با تاکید بر اهمیت راه اندازی صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان، همایش ملی شناسنامه فنی و ملکی ساختمان را گام بزرگی برای تحقق اهداف دیرینه نظام مهندسی کشور دانست و افزود : با اجرای این طرح که جزییات فراوانی از مشخصات ساختمان را در خود جای می دهد، می توان به تحقق کامل مقررات ملی ساختمان دست یافت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز همچنین حذف افراد فاقد صلاحیت در ساخت و ساز کشور ، ایجاد رقابت سالم،  افزایش استاندارد ها در جهت ارتقاء واقعی کیفیت ساختمان ها و افزایش ضریب ایمنی و اطمینان خاطر ساکنین را  از مزایای صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان برشمرد.

وی با اشاره به آماده سازی زیرساخت های سازمان برای اجرای سامانه یکپارچه الکترونیکی، افزود: قرن بیست و یکم قرن فناوری اطلاعات و سامانه های مبتنی بر آی تی است  و حرکت به این سو برای مهندسان به عنوان پیش قراولان فناوری های نوین یک ضرورت است.

حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: اجرای سامانه یکپارچه الکترونیکی موجب سهولت دسترسی و شفافیت عملکرد سازمان و بخش های مختلف آن خواهد شد.

وی افزود: بی شک صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در سطح استان از اولین بخش هایی خواهد بود که از ابتدا در قالب  سامانه یکپارچه الکترونیکی سازمان در سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *