• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بادامچیان:موسوی و کروبی می توانند برگردن به شرط توبه

Byrotitr

دسامبر 20, 2013

روتیتر:حبیب‌الله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره موضع حزب موتلفه در مورد موسوی و کروبی گفت: آقای عسگر اولادی می‌فرمود که اینها سران‌فتنه نیستند. ما هم‌نظرمان همین است که اینها سر نیستند.شما به بنده بگویید آقای کروبی کجا سر فتنه است؟ آقای عسگر اولادی می‌فرمود سران فتنه آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودند. اینها فتنه خورده آمریکا و انگلیس هستند؛ این حرف درستی است. متاسفم که این دو نفر از فرصتی که آقای عسگر اولادی با آن لحن مودبانه خودش برای اینها پدید آورد، استفاده نکردند. محکوم بودن اینها سر جای خودش است و مربوط به قوه قضائیه است. بعد فرمود که نامه بدهید و از رهبری بخواهید وخواستار رافت اسلامی شوید . ایشان هم بذل محبت کنند. خوب اینها همچنان لجاجت کردند. الان هم اگر اینها برگردند و به خاطر خسارت‌های مادی و معنوی که به کشور وارد کردند، عذر بخواهند و توبه کنند، نه تنها ما که همه هم خوشحال خواهند بود.کسانی که حداقل جرمشان مباشرت در فتنه بوده است، برگردند.

وی در ادامه افزود: تا الان خبرها این است که موسوی برنمی‌گردد. راه برای برگشت اینها باز است. باید توبه کنند. نظام به اینها خیلی محبت کرد. آقای کروبی در انقلاب نقشی داشته ولی قطعا ایشان مدیر و مدبر برای اداره کشور نبود ولی ۲بار برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شد. یا موسوی قطعا رجل مذهبی نبود. البته رجل سیاسی هست ولی رجل مذهبی یعنی کسی که برجستگی‌هایی در مسائل دینی داشته و حداقل با مبانی فقه اسلامی آشنا باشد که نیست. موسوی این ویژگی‌ها را ندارد.ولی تایید صلاحیت شد.شورای نگهبان مدارا کرد.

بادامچیان در مورد رفع حصر نیز گفت: دولت موجود اختیار خودش را دارد. اگر دولت راه‌های قانونی وشرعی را سراغ دارد، قطعا همه ما از این امر استقبال می‌کنیم. نه تنها این افراد، بلکه همه کسانی که مرتکب جرمی شدند و به مردم جفا کردند.بالاخره ما در تاریخ دینی‌مان شخصیتی مثل حر را داریم که برگشت. اینها هم می‌توانند برگردند، منتها به شرط اینکه جبهه‌شان را عوض کنند و بیایند در لشکر‌امام‌حسین(ع).

این عضو حزب موتلفه همچنین درباره سخنان یکی از اعضای این حزب درباره خراب بودن وضع مالی موتلفه نیز گفت: آقای شجونی را در تبریز دوره کرده بودند که شما به آب کر وصل هستید، ایشان گفته بود این‌طور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *