• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آرامش امروز کشور به برکت وجود ولایت است

Byrotitr

نوامبر 1, 2013

روتیتر:دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: در کشور ما با وجود تحریم‌ها، فشارها و تمام دشمنی‌های بدخواهان، مردم در رفاه و آرامش به سر می‌برند و این امر به برکت پذیرش ولایت و امامت است.

به گزارش روتیتر،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان پیش‌ازظهر امروز در آیین معارفه نخستین امام جمعه گلشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در اسلام معرفت دینی و سیاسی یک مسلمان بسیار حائز اهمیت است.وی افزود: اسلام مسلمانی می‌خواهد که در کنار پرداختن به واجبات و عبادات خود، دارای بصیرت دینی و سیاسی هم باشد و نماز جمعه جایگاهی است که این بصیرت را در نمازگزار ایجاد می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا راه را از بیراهه بشناسند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به اوضاع کشورهای مسلمان منطقه گفت: این فجایع و مشکلاتی که در برخی کشورهای مسلمان رخ می‌دهد، به این دلیل است که آنها  تحت ولایت و امامت نیستند و راه را گم کرده‌اند.

وی بیان کرد: اما در کشور ما با وجود تحریم‌ها، فشارها و تمام دشمنی‌های بدخواهان مردم در رفاه و آرامش به سر می‌برند و تحقق این امر به برکت وجود ولایت و امامت است.

حجت الاسلام صالحیان تصریح کرد: وقتی نماز جمعه در یک شهر تاسیس می‌شود، امام جمعه محور مسائل فرهنگی قرار می‌گیرد و باید همه مسائل را زودتر از مردم رصد کند و مردم را در جریان دسیسه‌های دشمنان قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده‌اند و سعی دارند با ناامید کردن مردم و از بین بردن اخلاقیات و دیانت جوانان نظام مقدس اسلامی را به زانو درآورند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان اظهار کرد: ما برای استقلال، پیشرفت و تولید علم انقلاب کردیم اما دشمنان نمی‌خواهند نظامی که بر اساس مکتب پویای امام حسین(ع) بنا شده، به پیشرفت برسد و به همین دلیل مسائل هسته‌ای و مواردی از این دست را بهانه کرده‌اند.

وی گفت: امام جمعه موظف است که به مردم امید دهد و دسیسه ها را زودتر شناسایی کرده و به مردم انتقال دهد تا مردم بتوانند با ارتقای بصیرت سیاسی خود همچون همیشه با عملکردی صحیح نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنند.

حجت‌الاسلام صالحیان بیان کرد: مردم شهر گلشهر درخواست برگزاری نماز جمعه در این شهر را داشتند که این امر نشان از دیانت و ریشه‌های اعتقادی و عالم دوستی مردم این شهر دارد که خداروشکر این خواسته آنان برآورده شد.

وی با قرائت حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی، به عنوان نخستین امام جمعه گلشهر، اضافه کرد: از این پس از مردم مومن گلشهر انتظار می‌رود که نمازهای جمعه را در این شهر باشکوه برگزار کنند و با صفوف به هم پیوسته باعث عزتمندی پایگاه دین و اهل بیت شده و در راه توسعه علم و معرفت گامی بلند بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *