• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در گفتگو با مدیرروستا طرح شد: شهر هر شبانه‌روز زیر ذره بین خدمات شهری است

Byrotitr

اکتبر 19, 2013

روتیتر:معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی و بهبود کیفیت واحد خدمات شهری، نظارت شبانه‌روزی بر عملکرد این معاونت و واحدهای زیرمجموعه آن اعمال می‌شود.

به گزارش روتیتر به نقل از کامنا ،حسن مدیرروستا  با اعلام این مطلب،‌ افزود: این اقدام که با همکاری مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج و بر اساس بازدیدهای شبانه‌روزی به عمل می‌آید، بخصوص بر مسئله رفت و روب معابر و پاکیزگی محیطی، نظارت دارد.

مدیرروستا کیفیت سطح جمع‌آوری زباله و نخاله از چهره مناطق و معابر را از جمله اولویت‌های دیگر این معاونت ذکر کرد که در حوزه بازدیدهای میدانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه سازندگان و مالکان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت به هیچ روی مجاز به تخلیه بار خاک و نخاله ساختمانی در خیابان‌ها و در پی آن مسدود شدن مسیر تردد شهروندان نیستند، خاطرنشان کرد: بر این اساس، بررسی روند جمع‌آوری و جابجایی این نخاله‌های ساختمانی نیز با دقت بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرد.
این مسئول، فضای سبز را پناهگاهی برای تنفس آیندگان معرفی کرد و اظهار داشت: حفظ این محیط یکی از ضرورت‌های زندگی بخصوص در جوامع شهری و پر دود و غبار امروزی است. از این رو پرداختن و رسیدگی به آن اجتناب‌ناپذیر است.
معاون خدمات شهر شهرداری کرج تاکید کرد: بر همین اساس، واحد خدمات شهر توجه ویژه‌ای به این بخش مبذول داشته که طی این بازدیدها به آن پرداخته می‌شود.
وی شیوه رسیدگی به این بخش را از طریق جلوگیری از دپوی خاک و نخاله زیر درختان و در فضای سبز عنوان کرد و یادآور شد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز متولی بحث فضای سبز در شهر است که مقرر شده در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص، اقدام قاطع و قانونی از طریق این سازمان انجام گیرد.
مدیرروستا در پایان از شهروندان خواست در صورت نیاز به ارائه هر گونه خدمات از طریق واحد خدمات شهر به منطقه یا معبر مورد نظر،‌ با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *