• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ثبت رکورد ایجاد چهار هزار مترمربع پارک در منطقه ۱۰شهرداری کرج/افتتاح ۱۰پروژه عمرانی در منطقه ۱۰

Byrotitr

سپتامبر 27, 2013

روتیتر:اشهردار کرج از ثبت رکورد منطقه ۱۰شهرداری در ایجاد چهار هزار متر مربع پارک و فضای سبز در چهار شبانه روز خبر داد.

به گزارش روتیتر،سید علی آقازاده در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه ۱۰پروژه عمرانی در منطقه ۱۰شهرداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تمامی مناطق شهرداری از جمله منطقه ۱۰شهرداری کرج دچار تحولات مثبتی شدند که این موفقیت و تحولات با همدلی مردم،شورای شهر و شهرداری مرکز محقق گردید.

وی ضمن اشاره به اففتاح ۱۰پروژه عمرانی در این منطقه در خصوص دو تقاطع های غیر هم سطح  افزود: در شرق و غرب این منطقه دو تقاطع غیر هم سطح وجود دارد که در شرق آن انتظار دیرینه مردم کرج را در پی دارد و آن ایجاد پل بر روی راه آهن شیخ آباد می باشد که با فاصله ۲۰۰کیلومتری بعد از آن تقاطع خیابان ۲۲بهمن و شهید کچویی است که این پل منجر به اتصال دو تقاطع به یکدیگر می شد.

همچنین وی  در خصوص تقاطع موجود در غرب این منطقه تصریح کرد: براساس جلسات گذشته راه آهن و تملکاتی که دارا می باشد،ملزم به اجرای تعهدات خود می باشد که طبق آن تقاطع نوروز آباد و رزکان به یکدیگر متصل می باشد .

 احداث اولین خط بی.آر.تی در جاده ملارد

 شهردار کرج از احداث اولین خط بی .آر.تی در جاده ملار خبر داد و بیان داشت: این از پل شهید سلطانی تا جاده ملارد احداث و حلال یکی از بزرگترین مشکلات ترافیکی کرج و جاده ملارد می باشد.

 همچنین وی از افتتاح پروژه های شریانی و محوری مناطق دیگر شهرداری در دوهفته ی باقی مانده از دوره ی سوم خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *