• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۷:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دادگو در بازدید از نمایشگاه گل: ثبات مدیریت موجب پیشرفتهای فضای سبز کرج شد/مدیریت شهری در حوزه گل و گیاه روسفید است

Byrotitr

سپتامبر 27, 2013

روتیتر: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه پیشرفتهای فضای سبز این کلانشهر ناشی از ثبات مدیریت است، گفت: هم اکنون مدیریت شهری کرج در حوزه فضای سبز و گل و گیاه روسفید است و در کل کشور حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش روتیتر ،محمود دادگو در بازدید از دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار داشت: حضور در نمایشگاه گل و گیاه و گذراندن ساعاتی در طبیعت، انسان را از دنیای صنعتی و ماشینی بیرون می آورد و باعث تلطیف روحیه آنها می شود.
وی با اشاره به پیشرفت و توسعه حوزه فضای سبز طی سالهای گذشته با خصوص سه سال اخیر افزود: با حمایت شورای سوم این مهم محقق شد و به طور قطع در دوره چهارم شورای شهر نیز این حمایت بیش از گذشته است.
این مسئول عنوان کرد: در دوره شورای چهارم، طبق برنامه ریزی قرار است که با همکاری سایر ارگانها و سازمانهای مربوطه در استان البرز و شهرستان کرج، پروژه جنگل کاری شمال کرج از جهان نما تا عظیمیه و آتش گاه به صورت ویژه اجرا شود.
سایر دستگاه ها برای حفظ و نگهداری فضای سبز با شهرداری همکاری کنند
دادگو ادامه داد: به طور قطع با اجرای این پروژه، فضای سبز شهر دچار تحولی عظیم می شود و سرانه این بخش افزایش خواهد یافت.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به قدمت بیش از ۵۰ ساله پارک شهید چمران یادآور شد: به همت سازمان پارکها و مدیریت شهری، این پارک طی سال گذشته بازسازی و احیا شد و هم اکنون روزانه شهروندان بسیاری از خدمات آن بهره می برند.
وی اظهار داشت: متولی نگهداری فضای سبز و جنگل ها در کرج تنها مدیریت شهری نیست، بلکه سایر دستگاه های متولی اعم از منابع طبیعی و محیط زیست و … نیز باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند و همکاریهای لازم را ارائه دهند.
دانش حفظ و نگهداری فضای سبز بین شهروندان نهادینه شده است
این مسئول گفت: پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه کرج و ایجاد دریاچه مصنوعی حدود ۱۸ سال گذشته طی توافق نامه شهرداری کرج با وزارت جهاد کشاورزی مصوب شد اما تا چند ماه گذشته هیچ اراده ای برای اجرای آن و همکاری با شهرداری و شورای شهر وجود نداشت اما در ماه های اخیر با تلاشهای شهرداری، سازمان پارکها و شورای شهر این مهم محقق و هم اکنون در حال اجراست.
دادگو در ادامه با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج گفت: فرش گل یکی از زیباتری بخشهای نمایشگاه است که نظر بسیاری از بازدیدکنندگان و شهروندان را جلب کرده است.
رئیس شورای شهر کرج با اشاره به نهادینه شدن دانش فضای سبز بین شهروندان گفت: مردم برای داشتن شهری زیباتر در حوزه فضای سبز همکاری می کنند و در نگهداری پارکها و بوستانها اهتمام ویژه ای دارند که این نشان دهنده افزایش دانش آنها در حوزه فضای سبز است.
کرج در حوزه گل و گیاه در کشور روسفید است
وی به پیشرفتهای کلانشهر کرج طی چند سال اخیر در حوزه فضای سبز اشاره و اعلام کرد: در واقع تمامی این پیشرفتها ناشی از ثبات مدیریت در این حوزه و استفاده از کارشناسان توانمند و متخصص است که این حوزه را به رشد رسانده است.
این مسئول گفت: امسال نیز دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج برگزار شد و هم اکنون می توانیم اعلام کنیم که کلانشهر کرج در حوزه گل و گیاه بین استانها و شهرهای کشور روسفید است و حرفی برای گفتن دارد.
وجود روحیه خردجمعی و تعهد در سازمان پارکها عامل موفقیت این مجموعه است
دادگو با اشاره به وجود روحیه خردجمعی، کار اصولی و تعهد در مجموعه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج افزود: تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا این سازمان یکی از بهترین و موفق ترین سازمانهای شهرداری کرج باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در حال حاضر فضای سبز کلانشهر کرج بین کلانشهرهای کشور به خوبی می درخشد و دارای جایگاه خوبی است که امید می رود در سالهای آینده نیز این جایگاه حفظ شود و ارتقا یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *